Konkursy – sposób na zwiększenie zainteresowania firmą

konkurs

Kolejnym sposobem na tani marketing mogą być konkursy. Gdy mamy już fanpage na Facebooku, Instagramie, albo innym portalu społecznościowym, fajnym pomysłem będzie organizowanie konkursów dla fanów profilu.

Udostępnienie posta z informacją o konkursie bardzo szybko rozprzestrzeni się po portalu i po sieci. Pozwoli to na zwiększenie zainteresowania naszą firmą, poszerzy grono fanów. Konkursy można organizować w przeróżnych formach. Dużą uwagą cieszą się konkursy, w których do wygrania są karty podarunkowe, albo nagrody rzeczowe na przykład w postaci naszych produktów.

Aby powiększyć ilość follower’sów naszego profilu na portalu społecznościowym, warto w regulaminie konkursu zawrzeć punkt, który mówi o konieczności udostępnienia posta konkursowego jako ‚publiczny’. W ten sposób będą mogli go zobaczyć ‚znajomi znajomych’ i być może również zechcą wziąć udział w zabawie i polubić naszą stronę.

Ciekawym pomysłem na to, aby konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem jest na przykład postawienie zadania wykonania zdjęcia. Ludzie są kreatywni, wykazują wtedy większe zaangażowanie i z chęcią biorą udział w takich rywalizacjach, czy to na Facebooku, czy też na Instagramie, gdzie albo robią jakieś fajne zdjęcia, albo dodają hashtagi. Możliwości jest naprawdę wiele. Nagroda w konkursie nie kosztuje nas wiele, a z całą pewnością zyskamy wielu nowych fanów.