Numer telefonu też wpływa na wizerunek firmy

numer_telefonu

Planując zająć się działaniami marketingowymi, warto na początku zastanowić się nad obecnym wizerunkiem naszej firmy. Przemyśleć, czy jest przez klientów odbierana w odpowiedni i taki, jak byśmy sobie tego życzyli sposób.

Każdemu właścicielowi firmy zależy na tym, aby jego przedsiębiorstwo kojarzyło się z profesjonalizmem i fachową obsługą. W związku z tym, należy pamiętać o tym, że klienci często mając jakieś pytania szukają kontaktu z nami. Dlatego też bardzo ważne jest, aby na swojej stronie internetowej zamieścić aktualny numer telefonu, na ulotkach, plakatach, wizytówkach. Dzięki kontaktowi telefonicznemu wszelkie wątpliwości zostaną rozwiane, będziemy w stanie szybko odpowiedzieć na pytania o produkty, czy usługi.

Biorąc pod uwagę fakt, że nasza firma na przykład nie jest zbyt duża i pracuje tam jedynie kilka osób, to często jedna osoba zajmuje się wieloma sprawami. Żeby jej to ułatwić i aby zawsze mogła być ‚pod telefonem’, podajemy jako numer kontaktowy numer komórki. Niestety jest to błąd, gdyż może to wpłynąć negatywnie na wizerunek firmy. Większości osób numer komórki podany na stronie kojarzy się mało profesjonalnie, zupełnie tak, jakby ktoś ich sprawy załatwiał przy okazji, zajmując się setką innych rzeczy. W związku z tym na myśl automatycznie przychodzi mała, nieprofesjonalna firma.

Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie podanie numeru stacjonarnego, pod którym można się z nami skontaktować. Wtedy nasi klienci będą przekonani o tym, że rozmawia z nimi odpowiednio przeszkolony i kompetentny pracownik. Numer stacjonarny na naszej stronie i wizytówkach bezapelacyjnie wpłynie pozytywnie na postrzeganie naszej firmy. Dlatego też zanim rozpoczniemy działania marketingowe, zadbajmy o to, aby korzystając z tego, co już mamy, nasza firma była postrzegana jako profesjonalna i wiarygodna.